500000 Spraw

Ponad pół miliona spraw załatwionych już przez „Wirtualnego Urzędnika“

Ponad 500 000 spraw urzędowych Polaków załatwił już „Wirtualny Urzędnik“ na stronach internetowych urzędów miast i administracji.

„Wirtualny Urzędnik“ jest jednym z najbardziej innowacyjnych rozwiązań, wykorzystywanych coraz częściej przez administrację lokalną i publiczną w celu zwiększenia intuicyjności oraz optymalizacji procesów obsługi setek tysięcy beneficjentów.

  • Usprawnia strony BIP i e-urząd
  • Lepsze, intuicyjne wyszukiwanie
  • Do zastosowania na każdej stronie urzędu bez jakichkolwiek zmian w wyglądzie
  • Błyskawiczna pomoc dla interesantów gdy chcą załatwić sprawę w e-urzędzie

Wirtualny Urzędnik“ to najskuteczniejsza odpowiedź na problem fatalnie działające wyszukiwarki na stronach urzędów miast.

Jak to możliwe, by wyszukiwarki na stronach internetowych urzędów nie dawały odpowiedzi na pytania?
Okazuje się, że w wyszukiwarkach stron internetowych urzędów, w 9 na 10 spośród największych 20 miast w Polsce, nie można znaleźć odpowiedzi nawet na najczęstsze 3 pytania.


Najczęstsze sprawy poruszane w e-urzędach
Statystyki z wykorzystania rozwiązania informatycznego „Wirtualny Doradca“ z urzędów miast oraz stron administracji publicznej w Polsce wskazują jednoznacznie na priorytety

Wymiana dowodu osobistego
  • Jak pobrać zaświadczenie o wpisie w CEIDG
  • Wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
Rejestracja pojazdu zarejestrowanego na terenie kraju
  • Zgłoszenie zbycia pojazdu
  • Rejestracja pojazdu zarejestrowanego na terenie kraju
Opłaty za wydanie/wymianę dowodu osobistego
  • Opłaty za wydanie/wymianę dowodu osobistego
Podatek od nieruchomości
  • Podatek od nieruchomości
Podatek od nieruchomości osób fizycznych
  • Podatek od nieruchomości osób fizycznych

Informacje na temat bezpłatnego badania jakości wyszukiwanie na stronach internetowych Urzędów Miast – kontakt

Co to jest?

Wirtualny Urzędnik to oprogramowanie nowej generacji dla e-urzędów, pozwalające dzięki Sztucznej Inteligencji i z zerowym udziałem urzędników, w przyjazny sposób obsługiwać petentów w Internecie przez 24h na dobę.

Czyli:

  1. Działa jak Wirtualny Doradca – interaktywna postać na stronie www,
    • Działa jak nowej generacji wyszukiwarka, prowadząca obywatela “za rękę” poprzez treść, aż do załatwienia sprawy;
    • Po raz pierwszy obywatel może zadać w serwisie pytanie na swój własny sposób, robiąc nawet błędy w pisowni, bez szukania informacji w serwisie; np.
      • gdzie w Gdyni mogę odebrać dowód osobisty?
      • czy należy mi się becikowe?
      • jakie dokumenty potrzebne są do rejestracji auta?
    • Odpowiedzi są pokazywane natychmiast, bez angażowania urzędników. Wraz z odpowiedzią użytkownicy otrzymują listę tematów pokrewnych, co ułatwia im zgłębianie wiedzy na dany temat;
    • Błyskawicznie drukowane formularze i druki urzędowe;
    • Obywatel może także poprosić o kontakt lub pozostawić informacje i
      sugestie.
  2. Ma atrakcyjny wygląd z awatarem – wirtualną postacią
  3. Łatwy do uruchomienia na każdej istniejącej stronie urzędu, bez żadnych przeróbek w wyglądzie

Zachęcamy do zapytania o wycenę i możliwość instalacji na stronie Państwa urzędu - kontakt.

Korzyści dla JST

Niemalże wszystkie urzędy zainwestowały tysiące złotych w systemy obiegu dokumentów i inne systemy e-administracji. Ciągle jednak petenci mają ogromne problemy w wyszukiwaniu potrzebnych informacji.

Wirtualny Urzędnik to pierwszy element przyjaznego urzędu – dopełnienie obecnych systemów:

  1. Oszczędność dla urzędu – 180 uporządkowanych, gotowych spraw
    Gotowe do użycia karty spraw porządkują bazy wiedzy urzędów „spraw do załatwienia”.
    Oprogramowanie znacząco obniża koszty codziennej obsługi obywateli i firm poprzez stronę www e-Urząd, nie każąc im także czekać na połączenie telefoniczne – nawet poniżej 10 groszy za wirtualnego czata = obsłużony problem.
    Liczba klientów obsługiwanych przez Wirtualnych Urzędników jest praktycznie nieograniczona i zależy jedynie od ruchu w serwisie.
  2. Wreszcie przyjazny dla obywatela e-urząd, obsługa zapytań
    Oprogramowanie umożliwia zrozumienie problemu, prowadzenie „za rękę” aż do rozwiązania sprawy, bez konieczności angażowana urzędników.
  3. Wyróżnia serwis e-Urzędu, pokazuje jego ‘przyjazną twarz’, czyni go bardziej dostępnym dla klientów
    Atrakcyjna strona – Awatar zwiększa unikalność strony miasta, gminy.
  4. Mniejsze obciążenie urzędów korespondencją i telefonami
    Urzędnicy mają mniej e-maili z pytaniami od obywateli i firm.Blisko 95% trafnych odpowiedzi – przy tak wysokim współczynniku skuteczności wielu klientów nie musi wysyłać maili z zapytaniami.

Zachęcamy do zapytania o wycenę i możliwość instalacji na stronie Państwa urzędu - kontakt.

Wygląd

Umieszczenie rozwiązania Wirtualny Urzędnik nie wymaga jakichkolwiek zmian na istniejącej już stronie e-Urzędu, e-usług bądź BIP.
Rozwiązanie prezentuje się na stronie urzędu w postaci nowoczesnego okienka bądź zakładki, takiej jak na poniższym zdjęciu.

Dodanie takiego okienka powoduje, iż interesant w każdej chwili może wpisać problem lub sprawę której szuka, a Wirtualny Urzędnik wskaże odpowiednią stronę lub udzieli odpowiedzi.

Dotarcie do Wirtualnego Urzędnika wymaga od interesanta kliknięcia w tzw. zaproszenie – baner…

… lub małą boczną zakładeczkę (na zdjeciu z lewej strony).

Zaproszenie można umieścic na każdej stronie portalu instytucji.

Wirtualna postać może mieć formę:

  1. nagranego aktora, materiału wideo – oferujemy gotowe postacie,
    bądź możemy nagrać dowolną postać – unikalną dla miasta lub gminy
  2. zdjęcia – dowolnej osoby lub przedmiotu, np. herbu.
  3. wizualizacja dostosowana do charakteru strony (kolory, design), z możliwością
    dodania wirtualnej postaci – awatara.

Zachęcamy do zapytania o wycenę i możliwość instalacji na stronie Państwa urzędu - kontakt.

Baza wiedzy spraw

Każdy z naszych Wirtualnych Urzędników ma wirtualne kompetencje.

Specjaliści InteliWISE wykonali gigantyczną pracę polegającą na przejrzeniu i skatalogowaniu spraw do załatwienia w urzędach. Jest to pierwsza w Polsce spójna baza o sprawach do załatwienia – dla obywateli oraz firm, pragnących załatwić sprawy w elektronicznym trybie przez e-urząd, z uwzględnieniem języka używanego przez przeciętnego obywatela “Kowalskiego”.

Baza wiedzy spraw to:
pytania i odpowiedzi o sprawach do załatwienia – to m.in. zakładanie firmy przez internet, becikowe, płacenie podatków, rejestracja samochodu. Odpowiedzi łatwo dostosować do wymogów danego miasta czy gminy, poprzez np. zmianę numeru pokoju, ulicy, telefonów, itd.

Przykłady spraw do załatwienia:

„Sprawy do załatwienia”… dla Firm

  • Zarejestruj firmę przez Internet
  • Wpis do / wykreślenie z / ewidencji działalności gospodarczej
  • Wyszukiwarka przedsiębiorców

„Sprawy do załatwienia”… dla Mieszkańców

  • Dowód osobisty
  • Meldunek
  • Prawo Jazdy
  • Urząd Stanu Cywilnego

Zachęcamy do zapytania o wycenę i możliwość instalacji na stronie Państwa urzędu - kontakt.

System zarządzania treścią

Dla wielu naszych klientów raporty i dane z działania Wirtualnego Doradcy są równie ważne jak jego działanie. Każdy klient otrzymuje bezpłatnie dostęp do narzędzia „Panel”, gdzie może śledzić historię i przebieg wirtualnych konwersacji, wskaźniki oraz statystyki. Panel umożliwia także podstawową konfigurację wyglądu Doradcy, skryptów czy wyzwalaczy.

Zachęcamy do zapytania o wycenę i możliwość instalacji na stronie Państwa urzędu - kontakt.

Uruchomienie

Rozwiązanie to łatwo instaluje się na każdej dotychczasowej stronie e-urzędu, a nasza firma może dostarczyć rozwiązanie „pod klucz”.

Proponujemy następujące etapy uruchomienia:

Etap 1. Przeprowadzenie Audytu Spraw do Załatwienia na obecnej stronie urzędu.

Sprawdzimy jaka jest obecna zawartość strony urzędu, a w szczególności BIP czyli Biuletynu Informacji Publicznej, dla danej strony. Jakie sprawy są opisane, a jakich brakuje.

Etap 2. Przygotowanie Bazy Spraw do Załatwienia danego urzędu oraz wizualizacji – postaci awatara.

Zespół InteliWISE zaktualizuje bazę wiedzy Wirtualnego Urzędnika o szczegółowe dane danego urzędu, np. lokalizację urzędu, numery pokojów, szczególowe instrukcje jak załatwić sprawy. Równolegle pomożemy w zaprojektowaniu unikalnego wyglądu okienka, w tym wirtualnej postaci, czyli awatara. Dostępne są zarówno zdjęcia postaci, jak i nagrani na wideo aktorzy. Można dodać także dowolną postać – charakterystyczną dla miasta lub regionu.

Etap 3. Dostarczenie kodu instalacyjnego na stronę urzędu.

Po aktualizacji i dopasowaniu pytań i odpowiedzi, zespół InteliWISE dostarczy kod HTML (osadzający), który po prostu osadza się na każdej stronie e-urzędu. Oczywiście pomagamy w osadzeniu… Po dodaniu kodu na stronie www, oprogramowanie natychmiast zaczyna działać.

Etap 4. Przekazanie dostępu do Panelu.

Administrator strony urzędu bądź osoby zarządzające stroną dostaną dostęp do narzędzia administracyjnego, pozwalającego na przegląd pełnych statystyk oraz – opcjonalnie – edycję treści.

Czas uruchomienia zależy głównie od zakresu bazy wiedzy, należy założyć 10 – 25 dni roboczych od podpisania umowy.

Ważne: istnieje możliwość uzyskania dofinansowania na oprogramowanie Wirtualnego Urzędnika.

Sprawdź, czy można uruchomić na stronie Twojego urzędu.

Zachęcamy do zapytania o wycenę i możliwość instalacji na stronie Państwa urzędu - kontakt.

Certyfikat

Uruchomienie rozwiązania Wirtualny Urzędnik na stronie urzędu poprzedzone jest analizą sposobu, w jaki informacje są dostępne dla interesantów. Sprawdzimy jaka jest obecna zawartość strony urzędu, a w szczególności BIP czyli Biuletynu Informacji Publicznej, dla danej strony.

Jakie sprawy są opisane, a jakich brakuje.

Po uruchomieniu aplikacji Wirtualny Urzędnik przyznajemy Certyfikat.

Co dostarczamy

W skład oferty Wirtualny Urzędnik InteliWISE SA wchodzą:

  1. Oprogramowanie
    Gotowe do użycia oprogramowanie wraz z hostingiem i utrzymaniem (supportem):

    • Wszystko w nowoczesnym modelu Oprogramowania w Chmurze (Software-as-a-Service);
    • Kod HTML do wklejenia do dowolnej strony www;
    • Oprogramowanie zawiera silnik przetwarzania i analizy zapytań w języku naturalnym z funkcją korekcji błędów pisowni oraz auto-uzupełnianiem kontekstowym;
    • Dostęp do Panelu raportowego z zestawem gotowych raportów analitycznych.

    Wybór wizualizacji rozwiązania:

    • Moduł Pomocy (do wbudowania w stronę) lub zakładka (boczne, dolna) – do wyboru;
    • Zdjęcie lub postać wideo do wyboru z naszej biblioteki (kilkadziesiąt profesjonalnie nagranych postaci).

    NOWOŚĆ: oprogramowanie jest gotowe do użycia, bez jakichkolwiek dodatkowych opłat, w ramach stron firmowych Facebook oraz urządzeń mobilnych, jak iPad, iPhone czy urządzeń korzystających z oprogramowania Android.

    Specjalne : Integracja z BIPem

  2. Baza wiedzy, „wirtualne kompetencje” – oraz prawa do bazy wiedzy dla urzędu
    Usługa w postaci zbudowania gotowej bazy wiedzy złożonej z Pytań i Odpowiedzi (liczba zależy od pakietu), przez Dział Inżynierii Wiedzy InteliWISE;
    Gotowa baza wiedzy „Ego” odpowiedzialna za zachowania społeczne Wirtualnego Urzędnika i jego „osobowość” (np. odpowiedzi na pytania typu „co lubisz czytać?”, „czy możemy się umówić?”).
  3. Usługa instalacji
    • Instalacja na stronie e-Urzędu, standardowo w postaci zakładki, opcjonalnie – modułu;
    • Wsparcie specjalistów InteliWISE w integracji – dodaniu Wirtualnego Urzędnika do strony www;
    • Szkolenie z zakresu korzystania z raportów oraz rozbudowywania bazy wiedzy.

Zachęcamy do zapytania o wycenę i możliwość instalacji na stronie Państwa urzędu - kontakt.

Aplikacja na iPad z rozpoznawaniem głosu

Wirtualny Urzędnik jako aplikacja na urządzenia mobilne to połączenie innowacyjnego Wyszukiwania Głosowego z Wirtualnym Doradca, jako aplikacja na iPad, iPhone, inne tablety.

Umożliwia użytkownikom korzystającym z aplikacji mobilnych zadać pytanie głosem, a system Wirtualnego Doradcy w sposób inteligentny przetwarza pytanie, szuka odpowiedzi i wyświetla oraz wypowiada pytanie wykorzystując głos.

To “Siri dla urzędów”, które chcą obsługiwać klientów w innowacyjny ale przyjazny sposób.

Oferta 2017

Wirtualny Urzędnik to ogólnopolski projekt, umożliwiający wykorzystanie innowacyjnego rozwiązania każdemu urzędowi w Polsce, który chce doskonalić obsługę przez Internet i zmniejszać cyfrowe wykluczenie.
Wraz z szybkim rozpowszechnieniem się Internetu, interesanci, mieszkańcy, inwestorzy w coraz większym stopniu wymagają łatwiejszego dostępu do informacji umieszczonych dziś w BIP czy systemach obiegu dokumentów. Dlatego właśnie powstał Wirtualny Urzędnik przyjazne oprogramowanie, które już dziś obsługuje do kilkuset spraw dziennie, pozostawiając zadowolonych obywateli, oszczędzając budżety lokalne.

Istotę rozwiązania oddaje materiał prezentowany poniżej:

Rzeczpospolita o WirtualnyUrzednik.pl

 (Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć)

 

Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu urzędów w Polsce, pragniemy poinformować iż:

  • Nowa wersja rozwiązania może być uruchomiona dziś na każdej stronie BIP bądź strony internetowej urzędu,
  • Zawiera obecnie bazę aż 1000 gotowych spraw urzędowych, wspierając Urząd i obywatela,
  • Każda umowa, zawarta do końca 2016 roku zachowuje promocyjną cenę nawet przy realizacji w 2017 roku,
  • Gwarantujemy wycenę wdrożenia w ciągu 48 h od momentu zapytania.

Limitowana ilość instalacji
Skontaktuj się z nami

Program Rodzina 500 plus

 

Samorządy stają przed wyzwaniem związanym z programem Rodzina 500 plus. Ustawa o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, podpisana w dniu 17 lutego, zacznie obowiązywać od 1 kwietnia 2016 r.

Setki tysięcy obywateli oraz urzędnicy będą poszukiwać informacji zw. z programem Rodzina 500 plus, a samorządy będą odpowiedzialne za organizację wypłat świadczeń w ramach zadania zleconego.

Wirtualny Urzędnik jest rozwiązaniem informatycznym, które w dowolnym czasie można dodać do BIP lub innej strony urzędu, bez żadnych dodatkowych prac informatycznych. To nowoczesne rozwiązanie zasadniczo pomoże w udzielaniu odpowiedzi na pytania oraz obsłudze obywateli. Osoby zainteresowane uzyskaniem świadczenia mogą samodzielnie odnaleźć tu wiele informacji, co odciąży urzędników.

Wirtualny Urzędnik obsługuje program 500 plus

 

Jakie pytania będą padały ze strony zainteresowanych projektem Rodzina 500 plus? 

Obywatele mogą mieć pytania na każdym etapie realizacji wniosku. Na część z nich efektywnie odpowiedzi może udzielić Wirtualny Urzędnik, przykładowo:

 

  • Jakie dane muszę podać we wniosku?
  • Jak złożyć wniosek przez Internet?
  • Co muszę zrobić, by otrzymać świadczenie?
  • Kiedy świadczenie otrzyma cudzoziemiec?
  • Czy jeśli jestem za granicą otrzymam 500 zł na dziecko?

 

Rozwiązanie jakim jest Wirtualny Urzędnik może funkcjonować niezależnie od godzin pracy urzędu i bez nakładu pracy urzędników. Baza odpowiedzi może być przeszukiwana przez wiele osób jednocześnie. Tematyka zapytań może ewoluować, w wyniku ich weryfikacji w praktyce.

Prosimy o kontakt w razie zainteresowania dodatkowymi funkcjonalnościami rozwiązania.

 

Ustawa Śmieciowa

Od 5 marca 2013 obowiązuje w Polsce nowa ustawa śmieciowa, która nakłada na samorządy obowiązek organizowania odbioru odpadów.

Ze względu na powszechność oraz wagę ustawy, JST mają obowiązek prowadzenia skutecznej kampanii informacyjnej obywateli o tych istotnych dla nich zmianach.

Oferujemy 2 skuteczne rozwiązania do natychmiastowego uruchomienia, dla miast i gmin:

  • Wirtualnego Urzędnika – Specjalistę d/s Śmieci – nowoczesny portal informacyjny
  • Infolinię – dzierżawioną usługę bezpłatnej dla mieszkańców infolinii wspieranej przez profesjonalnych ekspertów, którzy odpowiedzą na pytania interesantów.

Rozwiązanie Portalu Informacyjnego Wirtualny Urzędnik może wyglądać następująco:

Uruchomienie Portalu Informacyjnego z Wirtualnym Urzędnikiem nie wymaga żadnych zmian na istniejącej witrynie e-urzędu lub BIP.

Korzyści JST z uruchomienia Wirtualnego Urzędnika – Specjalisty d/s Śmieci:

  • Eliminuje chaos informacyjny związany z nową ustawą
  • Obywatele otrzymują błyskawiczną informację o nowych stawkach, formalnościach, datach etc.
  • Oszczędza pieniądze podatników, nie zmuszając urzędu do zatrudniania nowych urzędników którzy musieliby odpowiadać na tysiące pytań.

Jeśli jesteście Państwo zainteresowani uruchomieniem miniportalu informacyjnego z modułem Wirtualnego Urzędnika, bądź wydzierżawieniem specjalistycznej infolinii, prosimy o kontakt.

Zachęcamy do zapytania o wycenę i możliwość instalacji na stronie Państwa urzędu - kontakt.

Portal informacyjny zw. z ustawą śmieciową

Rozwiązanie informatyczne Portal Informacyjny – Wirtualny Urzędnik – Specjalista d/s Śmieci to:

  • Oprogramowanie nowej generacji dla e-urzędów, pozwalające dzięki Sztucznej Inteligencji i z zerowym udziałem urzędników, w przyjazny sposób obsługiwać petentów w Internecie przez 24h na dobę.
  • Do uruchomienia na każdej stronie e-urzędu bądź BIP, bez żadnych zmian w treści ani wyglądzie,
  • Baza wiedzy zawiera ponad 30 kluczowych pytań i odpowiedzi na drażliwe i istotne kwestie zw. ze śmieciami,
  • Po raz pierwszy obywatel może zadać w serwisie internetowym pytanie tekstowe na swój własny sposób, robiąc nawet błędy w pisowni np.:
    – Ile teraz zapłacę za śmieci mieszkając w domku jednorodzinnym
    – Termin złożenia deklaracji o wysokości opłat za odbiór odpadów
    – Czy opłata za odbiór śmieci będzie wliczona w czynsz?
    – Czy opłata za odbiór odpadów jest uzależniona od ilości generowanych odpadów?
  • Opcjonalnie prezentuje informacje zw. z ustawą śmieciową także w języku migowym;
  • Zachęcamy do zapytania o wycenę i możliwość instalacji na stronie Państwa urzędu - kontakt.